summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/vejviseren/frihavnstunnel.mdwn
diff options
context:
space:
mode:
authorSiri Reiter <siri@jones.dk>2017-09-05 10:25:36 +0200
committerSiri Reiter <siri@jones.dk>2017-09-05 10:25:36 +0200
commitefbada36c75222df4bdb7da9e407ad2b4610dd2a (patch)
treed4a763360c657dbcb03cde464dfc306aaaedeb2b /vejviseren/frihavnstunnel.mdwn
parentd40235bf968576c72b490238f85ce5c8e50a5aab (diff)
Update image classes.
Diffstat (limited to 'vejviseren/frihavnstunnel.mdwn')
-rw-r--r--vejviseren/frihavnstunnel.mdwn12
1 files changed, 6 insertions, 6 deletions
diff --git a/vejviseren/frihavnstunnel.mdwn b/vejviseren/frihavnstunnel.mdwn
index 7ba386d2..d5f0eb78 100644
--- a/vejviseren/frihavnstunnel.mdwn
+++ b/vejviseren/frihavnstunnel.mdwn
@@ -6,7 +6,7 @@ En ny tunnel for cyklister og fodgængere genåbner passagen mellem Nordre
Frihavnsgade og den gamle Frihavn, og bringer FN, Amerika Plads og
Norgesbåden tættere på Trianglen.
-[[!img nordhavntunnel.jpg class=solo size=500x]]
+[[!img nordhavntunnel.jpg class=blog link=/vejviseren/frihavnstunnel]]
[[Læs mere...|/vejviseren/frihavnstunnel/]]
@@ -22,7 +22,7 @@ Ny tunnel til Frihavnsområdet åbner fra Østerbro til den store verden,
muligheder for at komme frem til fods og på cykel i København. Vi venter
stadig på åbningen af den højst forsinkede Inderhavnsbro."""]]
-[[!img tunnelkaffe.jpg size=500x class=solo caption="Ved indvielsen af den nye
+[[!img tunnelkaffe.jpg class=solo caption="Ved indvielsen af den nye
tunnel 31.-7. 2015 serveres kaffe og croissanter"]]
Med åbningen af en ny cykel- og fodgængertunnel fra enden af Nordre
@@ -35,7 +35,7 @@ Det er ikke kun DFDS-terminalen der kommer tættere på det centrale
Østerbro, det afkorter også arbejdsvejen for ansatte i FN-byen og
dem med arbejde, bolig eller ærinder andre steder på Amerika Plads.
-[[!img un_city.jpg size=500x class=solo caption="FN-byen ved Mamormolen."]]
+[[!img un_city.jpg class=solo caption="FN-byen ved Mamormolen."]]
Det vil forhåbentlig hjælpe til at binde de nye bydele sammen med de
gamle. For der er en klar forskel på Østerbro og havnen, hvor jernbanen
@@ -45,7 +45,7 @@ indbydende for bløde trafikanter.
Her kommer der mening til navnet Nordre Frihavnsgade, for nu fører den
faktisk til Frihavnen istedet for at ende i et T-kryds ved Nordhavn Station.
-[[!img spanolsenmaleri.jpg size=500x class=solo caption="Vægmaeriet af den gamle Frihavn er baseret
+[[!img spanolsenmaleri.jpg class=solo caption="Vægmaeriet af den gamle Frihavn er baseret
på Ib Spang Olsens tegnede eringingsbog 'Lille Dreng på Østerbro'"]]
Det er et ganske stateligt område i den gamle Frihavn, men ikke et ret
@@ -57,7 +57,7 @@ der ses som vægmalerier ved tunellen. En af de få gamle bygninger er den
smukke Frihavn Station, der står som et levn mellem alt det nye. Det er
en bagelbutik, og en af de få muligheder for at få noget nem mad i området.
-[[!img frihavnstation.jpg class=solo size=500x]]
+[[!img frihavnstation.jpg class=solo]]
Nordmænd på miniferie dér skal hellere søge gennem tunnelen og ind på
Østerbro. Man skal lige ned til Strandboulevarden og hundrede meter videre
@@ -67,7 +67,7 @@ livligt og laid back.
[[Læs om byvandringer og cykelture på Østerbro.|osterbro]] Her kan man
også se vores cykeltur i Frihavns- og Nordhavnsområdet.
-[[!img norgestermnial.jpg class=solo size=500x caption="Terminalen til DFDS Norgesbåde
+[[!img norgestermnial.jpg class=solo caption="Terminalen til DFDS Norgesbåde
med UN City og det nye Åthusgadekvarter i baggrunden."]]
"""]]