summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorhttps://www.google.com/accounts/o8/id?id=AItOawnDHAqtpGqONpXAXWdnqqWFjeWgcsojN3g <Paul@web>2015-01-23 03:29:47 +0100
committerbyvandring.nu website <bynu@mail.bitbase.dk>2015-01-23 03:29:47 +0100
commitc99bbad117d489895abafdc84f49a00bab9f0b04 (patch)
tree546de4dbef9f5a15c02f04401528786b1f916d12
parent024520f0abb24f78e0beb66dc396a8aee82c5ae1 (diff)
-rw-r--r--vejviseren/havneoversigt_nordoest.mdwn3
1 files changed, 1 insertions, 2 deletions
diff --git a/vejviseren/havneoversigt_nordoest.mdwn b/vejviseren/havneoversigt_nordoest.mdwn
index 038503fd..052bf841 100644
--- a/vejviseren/havneoversigt_nordoest.mdwn
+++ b/vejviseren/havneoversigt_nordoest.mdwn
@@ -109,7 +109,7 @@ Nordatlanten. Bodenhoffs Plads opstod som skibsværft på vestsiden af
Christianshavn Kanal, et område hvor der ligger arbejderboliger og
alment boligbyggeri fra hver sin ende af 1900-tallet.
-LINK: LÆS OM ”HVOR CHR.HAVN MØDER HOLMEN” (NÆSTE ARTIKEL, FREMSENDES)
+Læs om øerne, hvor [[Christianshavn møder Holmen| /vejviseren/broer-og-holme/]]
Havneområderne er ikke skabt for fodgængernes skyld. Havnens vandrette
logik betød at alt blev transporteret på skibe og pramme, og broer
@@ -124,7 +124,6 @@ fred og plads til eftertanke. Det er først i vor tid at vi fæstner
øerne sammen med flere broer for fodgængere og cykler. Vi kan nyde de
nye forbindelser, men vi skal også respektere stedets ånd.
-[[!template id=note text="""tekst"""]]
"""]]