summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorhttps://www.google.com/accounts/o8/id?id=AItOawnDHAqtpGqONpXAXWdnqqWFjeWgcsojN3g <Paul@web>2014-10-08 21:45:58 +0200
committerbyvandring.nu website <bynu@mail.bitbase.dk>2014-10-08 21:45:58 +0200
commit841804740c930fa3657ce97964822b981d700d1e (patch)
treeb6347fd7fe1d05a06d3d04c0c41f0e389e69bcec
parent3cb2581d83fb862bbd874dddbec37dc6f3b0280d (diff)
-rw-r--r--nordhavn-cykel.mdwn4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/nordhavn-cykel.mdwn b/nordhavn-cykel.mdwn
index 9f3ca552..13b59e1d 100644
--- a/nordhavn-cykel.mdwn
+++ b/nordhavn-cykel.mdwn
@@ -29,9 +29,9 @@ Vi starter i den gamle frihavn, der allerede omkring år 2000 blev omformet til
Følg med i ændringerne på vores cykeltur, hvor vi kigger på de gamle rammer for handelen, og på de nye bygninger og planer derude, fra Utzon-byggeriet og Bruun Rasmussens særprægede ægyptiske tempel, til Fisketorvet, skudehavnen og de nye krydstogtsterminaler.
-Da der er meget store afstande er turen designet som en cykeltur, for Metroen er først beregnet til at åbne her i 2023.
+Da der er meget store afstande er turen designet som en cykeltur, for Metroen er først beregnet til at åbne her tidligst i 2019.
-Selvfølgelig kan vi også arrangere turen til bus.
+Selvfølgelig kan vi også arrangere ture med bus eller båd.