blob: 8b9901ad673440e6b9160b84ad7b0f7e5506dddd (
plain)
Det du kan læse her - - - handler primært om tilbud til ansatte i butikker, men ansatte i alle servicefag vil kunne "vokse" både personligt og fagligt ved at deltage i et eller flere moduler.
Med baggrund i helt personlige erfaringer og observationer fra ansættelser i detailhandlen i mange slags butikker på deltid siden jeg var 12 år, tilbyder jeg undervisningsforløb med disse overskrifter:
- I butik - Hvorfor og Hvordan
- Kundeservice og Kundepleje - Sådan
- I Butik - Bare Bedre
Undervisningen tilrettelægges i valgfrit antal moduler a 3 timer - efter aftale med den aktuelle virksomhed eller medarbejdergruppe. Undervisningen etableres endvidere med ansatte fra flere virksomheder - efter aftale.
Dette tilbud gør det muligt - også - for små virksomheder at tilbyde - kvalificeret og umiddelbar brugbar undervisning - uden selv at skulle etablere et omfattende kursus- og skolingsforløb.
Al undervisning tilrettelægges i et tæt samarbejde med de aktuelle involverede.
Hvad ønsker chefen/virksomheden at betale for. Hvad er virksomhedens, bestyrelsens, chefens og medarbejderens behov - og, hvordan kan alles intentioner forenes.
Hvordan kan vi gøre det, der er godt - bedre - til alle involveredes bedste.
|