summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/grupper/især_for_butiksansatte.mdwn
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'grupper/især_for_butiksansatte.mdwn')
-rw-r--r--grupper/især_for_butiksansatte.mdwn22
1 files changed, 22 insertions, 0 deletions
diff --git a/grupper/især_for_butiksansatte.mdwn b/grupper/især_for_butiksansatte.mdwn
new file mode 100644
index 00000000..ac4c28c7
--- /dev/null
+++ b/grupper/især_for_butiksansatte.mdwn
@@ -0,0 +1,22 @@
+Dette afsnit handler primært om tilbud til ansatte i butikker, men ansatte i alle servicefag vil kunne "vokse" både personligt og fagligt ved at deltage i et eller flere moduler.
+
+Med baggrund i helt personlige erfaringer og observationer fra ansættelser i mange slags butikker på deltid gennem 38 år, tilbyder jeg undervisningsforløb med disse overskrifter:
+
+* *I butik - Hvorfor og Hvordan*
+* *Kundeservice og Kundepleje - Sådan*
+* *I Butik - Bare Bedre*
+
+
+Undervisningen tilrettelægges i valgfrit antal moduler a 3 timer - efter aftale med den aktuelle virksomhed eller medarbejdergruppe. Undervisningen etableres endvidere med ansatte fra flere virksomheder - efter aftale.
+
+Dette tilbud gør det muligt - også - for små virksomheder at tilbyde - kvalificeret og umiddelbar brugbar undervisning - uden selv at skulle etablere et omfattende kursus- og skolingsforløb.
+
+Al undervisning tilrettelægges i et tæt samarbejde med de aktuelle involverede.
+
+Hvad ønsker chefen/virksomheden at betale for. Hvad er virksomhedens, bestyrelsens, chefens og medarbejderens behov - og, hvordan kan alles intentioner forenes.
+
+Hvordan kan vi gøre det, der er godt - bedre - til alle involveredes bedste.
+
+
+
+