summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorhttp://birgitm.myopenid.com/ <http://birgitm.myopenid.com/@web>2009-07-02 08:34:58 +0200
committerSiri Reiter website <sirireiter@mail.bitbase.dk>2009-07-02 08:34:58 +0200
commitc01144e3a73f08eab59d34dcc2b02930d3ae8924 (patch)
treea0e883782fb1ec4d8016724ada572e2222aa3810
parent0e7358959219453bd405e5657bc38f287a0e95a2 (diff)
-rw-r--r--grupper/butiksansatte.mdwn32
1 files changed, 0 insertions, 32 deletions
diff --git a/grupper/butiksansatte.mdwn b/grupper/butiksansatte.mdwn
index 7ae5f8b9..8b137891 100644
--- a/grupper/butiksansatte.mdwn
+++ b/grupper/butiksansatte.mdwn
@@ -1,33 +1 @@
-#Succes i Butik
-Muligheder i dette afsnit, handler primært om tilbud til ansatte i butikker, men ansatte i alle servicefag vil kunne 'vokse' både personligt og fagligt ved at deltage i et eller flere moduler.
-
-Med baggrund i personlige erfaringer fra ansættelser i detailhandlen på deltid siden jeg var 12 år, tilbyder jeg undervisningsforløb med disse overskrifter:
-
-* *I butik - Hvorfor og Hvordan*
-* *Kundeservice og Kundepleje - Sådan*
-* *I Butik - Bare Bedre*
-
-
-Al undervisning tilrettelægges i et tæt samarbejde med den aktuelle
-
-* virksomhed
-* medarbejdergruppe
-* interessegruppe
-
-i valgfrit antal moduler af 3 timer.
-
-Undervisningen etableres endvidere med ansatte fra flere virksomheder - efter aftale.
-
-................................
-
-Hvad ønsker chefen/ virksomheden at betale for? Hvad er virksomhedens, bestyrelsens, chefens og medarbejderens behov - og, hvordan kan alles behov, ønsker og intentioner forenes?
-
-Hvordan kan vi gøre det, der er godt, bedre - til alle involveredes bedste?
-
-Send
-
-* dine ønsker og behov
-* dine forslag til omfang, tid og sted
-til
-<info@birgitmaanestraale.dk>