summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/blog/seminar-2013-1.mdwn
blob: 0cfcd62b88f11b5f7f224c98b265eacbeb3017e2 (plain)

[[!meta title="Seminar lørdag 19.1 - vær med på vejen"]]

[[!if test="included()" then="""

[[!img skyggeseminarwide.jpg class=blog]]

Jeg har brug for rådgivere til at lægge strategi for byvandring.nu. Jeg har mine planer, men jeg har brug for at få sat spørgsmål ved dem – og at få frisk inspiration.

Lørdag 19.1 holder jeg et møde om det på Nørrebro. Jeg foreslår kl. 11 – 15, men tid og sted afhænger af deltagere og antal.

Tre ting ligger dog fast

  • Der bliver serveret en lækker anretning
  • Jeg er meget taknemmelig for dit engagement
  • Din viden er vigtig, også selvom du ikke kan deltage den 19.1

[[Læs mere...|2013kampagne]]

""" else="""

Seminar lørdag 19.1

vær med på vejen.

Den 19.1 afholder jeg et strategimøde. Her vil jeg give et overblik over mine planer for byvandring.nu og lignende aktiviteter for foråret 2013 og fremad.

Mødet foregår på Nørrebro, og varer 4 timer. Der serveres en lækker anretning under vejs. Sted afhænger af antal deltagere. Jeg foreslår kl. 11 – 15. Men jeg lægger gerne tiden efter deltagernes ønsker.

[[!img skyggeseminarwide.jpg class=solo]]

Følgende emner er på programmet

PR Nyhedsbrev og blog er godt på vej. Reelt lancerer jeg et nyt medie med Vejviseren. Hvordan får jeg udbredt det? Og der der andre veje at sælge ture mm.

Redigering Nyhederne og artikler på blog (og i nyhedsbrev) skal finde deres bedste form - hvor er der brug for redigering og tekstforfattere? Jeg skal have også analyseret byvandring.nu hjemmesiden - og andre af mine sider – for at gøre det mest relevante indtryk.

Udvikling af produkter. Hvilke ture skal byvandring.nu udvikle. Der skal være balance mellem salgbare ture der appellerer bredt – og de særlige ture der giver identitet og indsigt. Teambuilding, foredrag og længere turistture skal også på programmet.

Helhed. Vigtigt er også hvordan byvandring.nu kan fungerer i forhold akademisk karriere pædagogisk arbejde, samt mit engagement i omverdenen.

Organisation Forårets kampagne vil føre muligheder med sig. Jeg skal være parat til at kunne udnytte åbninger, ændre planer og servicere mange kunder. Det indebærer at ansætte kolleger, hyre freelancehjælp og indgå i samarbejder. Her har jeg brug for god organisation.

Økonomi Jeg indkalder en økonomisk rådgiver til mødet.

Skriv til mig, hvis du kan deltage – samt hvis du har præferencer mht. tid for mødet.

[[!meta author="Paul Hartvigson"]]

"""]]

[[!tag blog]]