#PR-kampagne forår 2013 Fra februar lanceres en PR-kampagne for byvandring.nu. Det vil i første række ske gennem månedslige nyhedsbreve til tidligere kunder på mine ture.
##Nyhedsbrev og blog Nyhedsbrevet vil i høj grad få sit indhold fra denne blog på byvandring.nu, men der vil være en velkomst, og noget andet stof, der får nyhedbrevet til at virke som sådan - og ikke som et rent newsfeed. Bloggen vil have korte og halvkorte tekster. Evt. med referencer til længere artikler. det vil være småting fra København, omrataler af nye ture og månedlige rubrikker. På den måde vil nyhedsbrevet have en genkendelig form.
###Intentionen med Nyhedsbrev og Blog. Skaffe kunder til byvandringer, direkte indkomst.
LÆS MERE (sæt en kode ind her!) ##PARRALELT: ARTIKLER OG SPECIALTURE - et par alternative og samfundsanalyserende ture, der kan signalere seriøsitet og skaffe omtale. - arbejde med historisk salon (ældreboliger) og udendørs undervisning. - et par dybdegående artikler om pædagogik, byens udtryk, politisk og historisk iscenesættelse. - reportager fra spændende miljøer. ###Intentionen med Artikler og speicalture: finde særlige kunder, promovere mig som samarbejdspartner i projekter, til konferencer, akademisk arbejde, konsulentarbejde.
##ANDET I JOBBET - Jeg håber at opbygge min engelsksprogede site cityseeing.dk også med blog og nyhedsbrev. Sikkert modeleret over det danske, og jeg hyrer en oversætter og bruger ca. 75% af indholdet.
- Svensk, norsk afdeling af byvandring.nu. Dette indebærer en samarbejdsmodel med en kollega der skal svare mails og koordinere guider der. - Tysk og Spansk markedsføring på cityseeing.dk. Det er en opgave jeg er forberedt til at løfte, hvis jeg kan overskue det - eller finder de rette partnere.
##ANDET I LIVET Jeg har søgt optag på Geografi på RUC. Dvs. der kan komme meget arbejde her - men også potentielle ture og artikler ud af det.