summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/skole.mdwn
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'skole.mdwn')
-rw-r--r--skole.mdwn24
1 files changed, 8 insertions, 16 deletions
diff --git a/skole.mdwn b/skole.mdwn
index eaf8da38..47bddf25 100644
--- a/skole.mdwn
+++ b/skole.mdwn
@@ -31,22 +31,14 @@ Flere ture bliver lanceret i starten af 2014. Vores
De fleste ture kan gennemføres med tværfaglig vægtning.
-Guiderne har erfaring med undervisning og et højt fagligt
-niveau. Vi har både folk med lærerbaggrund og/eller
-universitetsbaggrund. Alle er dygtige formidlere med sans for
-klassens baggrund og interesser.
-
-Byvandring.nu udvikler udendørs undervisning. Vi har fokus på
-dine elevers læring i byens rum, og har styr på hvilke
-fortællinger der skal frem under turen. Der er øvelser for de
-forskellige niveauer.
-
-Vores ture tager afsæt i din undervisning og plan for
-ekskursionen. Fortæl os om dine intentioner, og vi får turen
-til at passe med dit behov. Vi kan hjælpe med litteratur og
-råd til lærerens forberedelse og elevernes projektarbejde. Vi
-kan give råd om besøg[C på museer, og sørge for at turen
-understøtter jeres andre aktiviteter i København.
+Guiderne har erfaring med undervisning og faglig indsigt.
+
+Byvandring.nu udvikler udendørs undervisning. Vi har fokus på dine elevers læring i byens rum, og har styr på hvilke fortællinger der skal frem under turen. Der er øvelser for de forskellige niveauer.
+
+Vores ture tager afsæt i din undervisning og plan for ekskursionen. Fortæl os om dine intentioner, og vi får turen til at passe med dit behov. Vi kan hjælpe med litteratur og varme op til projektarbejde. Vi kan give råd om besøg på museer, og sørge for at turen understøtter jeres andre aktiviteter i København.
+
+###Øvelser til Superkilen på Nørrebro
+Vi har udarbejdet øvelser til udendørs undervisning, som læreren selv kan styre. [[Link til vejledning og øvelser|/skole/superkilen]]
Læs mere om [BYVANDRING SOM UNDERVISNINGSFORM](http://www.hartvigson.dk).
Artiklen har været bragt i Geografisk Orientering, no. 2, 2011