summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/vejviseren/konkurrence2015maj.mdwn
diff options
context:
space:
mode:
authorSiri Reiter <siri@jones.dk>2017-09-05 10:25:36 +0200
committerSiri Reiter <siri@jones.dk>2017-09-05 10:25:36 +0200
commitefbada36c75222df4bdb7da9e407ad2b4610dd2a (patch)
treed4a763360c657dbcb03cde464dfc306aaaedeb2b /vejviseren/konkurrence2015maj.mdwn
parentd40235bf968576c72b490238f85ce5c8e50a5aab (diff)
Update image classes.
Diffstat (limited to 'vejviseren/konkurrence2015maj.mdwn')
-rw-r--r--vejviseren/konkurrence2015maj.mdwn5
1 files changed, 3 insertions, 2 deletions
diff --git a/vejviseren/konkurrence2015maj.mdwn b/vejviseren/konkurrence2015maj.mdwn
index 83ff7601..2cf39e41 100644
--- a/vejviseren/konkurrence2015maj.mdwn
+++ b/vejviseren/konkurrence2015maj.mdwn
@@ -1,6 +1,7 @@
[[!meta title="Idekonkurrence i maj 2015"]]
[[!if test="included()" then="""
+[[!img /img/bunkerintra.jpg class=blog link=/vejviseren/konkurrence2015maj]]
Hvordan markerer vi historien i det offentlige rum? Det spørgsmål er
blevet bragt op i forbindelse med markeringen af 75- og 70-årsdagene
@@ -25,7 +26,7 @@ Rådhuspladsen og ad Istedgade ned gennem Vesterbro til Enghaveparken.
På byvandring d. 2.-5. besøger vi også det beskyttelsesrum, hvor 4.
Maj Initiativet har indrettet en udstilling.
-[[!img /img/bunkerintra.jpg class=solo size=500x]]
+[[!img /img/bunkerintra.jpg class=solo]]
Både byvandringer og fakkeltog bringer historien ud i byens rum.
Men er der andre måder at markere og aktivere fortiden i det åbne?
@@ -35,7 +36,7 @@ Vi inviterer til en inspirations-konkurrence.
* *Skal en markering være nem at aflæse, som en statue eller en mindeplade, eller må den gerne være for de indviede?*
* *Kom med gode ideer, eller tag eksempler fra Danmark eller fra udlandet, som har gjort indtryk på dig.*
-[[!img /img/drengene_fra_vesterbro.jpg class=solo size=300x]]
+[[!img /img/drengene_fra_vesterbro.jpg class=tall]]
Vi trækker lod blandt alle gode svar. Vinderen får bogen Drengene
fra Vesterbro af Peter Rye Vadmand, som beskriver barndom og ungdom