summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorhttps://www.google.com/accounts/o8/id?id=AItOawnDHAqtpGqONpXAXWdnqqWFjeWgcsojN3g <Paul@web>2014-05-09 14:05:31 +0200
committerbyvandring.nu website <bynu@mail.bitbase.dk>2014-05-09 14:05:31 +0200
commit94f82250208fef529c73bafc49b4a09e778ad3ee (patch)
treeda3b8c267047b87650f2dff69c857c57b5d8ac39
parente794c40fa222a786961286a5627f8e34927a0730 (diff)
-rw-r--r--vejviseren/storebededag.mdwn2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/vejviseren/storebededag.mdwn b/vejviseren/storebededag.mdwn
index 2ed9ef66..9cccae23 100644
--- a/vejviseren/storebededag.mdwn
+++ b/vejviseren/storebededag.mdwn
@@ -24,7 +24,7 @@ Maleriet - og antydningen af en skandale i det – fortæller om den København
Portene var væk, men voldene stod stadig, og både det militære sammenbrud i 1864 og det senere moderne gennembrud lå forude. København virkede som sig selv. At promenere Store Bededags Aften, var en vigtig sociale udfoldelse. Her er det skildret af en tilskuer.
-Maleren A H Hunæus var tilskuer, for han var døvstum. Han lige så lidt vidst , hvad der er blevet snakket om på Volden hin Store Bededags Aften, som vi har det på 152 års afstand.
+Maleren A H Hunæus var tilskuer, for han var døvstum. Han har lige så lidt vidst, hvad der er blevet snakket om på Volden hin Store Bededags Aften, som vi har det på 152 års afstand.
[[!img storebededag_hat.jpg class=solo]]