diff options
author | https://www.google.com/accounts/o8/id?id=AItOawnDHAqtpGqONpXAXWdnqqWFjeWgcsojN3g <Paul@web> | 2014-10-08 21:45:58 +0200 |
---|---|---|
committer | byvandring.nu website <bynu@mail.bitbase.dk> | 2014-10-08 21:45:58 +0200 |
commit | 841804740c930fa3657ce97964822b981d700d1e (patch) | |
tree | b6347fd7fe1d05a06d3d04c0c41f0e389e69bcec | |
parent | 3cb2581d83fb862bbd874dddbec37dc6f3b0280d (diff) |
-rw-r--r-- | nordhavn-cykel.mdwn | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/nordhavn-cykel.mdwn b/nordhavn-cykel.mdwn index 9f3ca552..13b59e1d 100644 --- a/nordhavn-cykel.mdwn +++ b/nordhavn-cykel.mdwn @@ -29,9 +29,9 @@ Vi starter i den gamle frihavn, der allerede omkring år 2000 blev omformet til Følg med i ændringerne på vores cykeltur, hvor vi kigger på de gamle rammer for handelen, og på de nye bygninger og planer derude, fra Utzon-byggeriet og Bruun Rasmussens særprægede ægyptiske tempel, til Fisketorvet, skudehavnen og de nye krydstogtsterminaler. -Da der er meget store afstande er turen designet som en cykeltur, for Metroen er først beregnet til at åbne her i 2023. +Da der er meget store afstande er turen designet som en cykeltur, for Metroen er først beregnet til at åbne her tidligst i 2019. -Selvfølgelig kan vi også arrangere turen til bus. +Selvfølgelig kan vi også arrangere ture med bus eller båd. |