summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorhttps://www.google.com/accounts/o8/id?id=AItOawnDHAqtpGqONpXAXWdnqqWFjeWgcsojN3g <Paul@web>2015-02-11 09:02:43 +0100
committerbyvandring.nu website <bynu@mail.bitbase.dk>2015-02-11 09:02:43 +0100
commit635e97b633b854c7bb7d51f5419df7d2087c7457 (patch)
tree20dcf530eca2461f130b7c8f810de5276c6e3206
parentcc83fee7fe22c7e4580766b8b50e9477c2cda649 (diff)
-rw-r--r--jernbanetur.mdwn4
1 files changed, 4 insertions, 0 deletions
diff --git a/jernbanetur.mdwn b/jernbanetur.mdwn
index 3d7951fb..ac933cad 100644
--- a/jernbanetur.mdwn
+++ b/jernbanetur.mdwn
@@ -28,6 +28,10 @@ Jernbanen kom til København i 1847, og byens og banens historier er blandet. Tu
Guiden fortæller undervejs om den logik, der ligger bag de store anlæg, ogom hvordan banedriften har ændret sig i de sidste årtier: Vi hører også om de nyste projekter i form af metrolinjer og kontroltårnet til det nationale signalsystem.
+**NB. Besøg i værksteder og tekniske installationer kræver forudgående aftaler. Derfor opfordrer til at bestille i god tid, hvis det skal indgå i turen.**
+
+---
+
##Variant: Ny Ellebjerg – Flintholm - Nørrebro
Banen har sat sit præg på andre steder end ved København .. Nørrebro er formet af linier og stationer, der i stort omfang er forsvundet igen, men som har formet bydelen. I dag arbejdes der på flere metrostationer.