diff options
author | paul <paul@web> | 2016-02-04 19:38:24 +0100 |
---|---|---|
committer | byvandring.nu website <bynu@mail.bitbase.dk> | 2016-02-04 19:38:24 +0100 |
commit | 4035121c57edd9d1f0ffe4277116dcac967b83e9 (patch) | |
tree | 7bd435641654d3f28833841c30975ac741857863 | |
parent | 7d56008b900b5d66d01b09811bd96b46a636f79e (diff) |
-rw-r--r-- | medarbejderdag.mdwn | 8 |
1 files changed, 5 insertions, 3 deletions
diff --git a/medarbejderdag.mdwn b/medarbejderdag.mdwn index 0dd185cf..3038bfb1 100644 --- a/medarbejderdag.mdwn +++ b/medarbejderdag.mdwn @@ -12,7 +12,7 @@ else=""" [[!img vkort_teambuild.jpg class=deco]] [[!img IMG_1523.jpg class=deco]] -[[!img 6kby_graa_erik.jpg class=deco]] +[[!img kby_graa_erik.jpg class=deco]] [[!img IMG_1540.jpg class=deco]] [[!img allegruppe_copy.jpg class=deco]] @@ -23,11 +23,13 @@ else=""" ##Styrk samarbejdet og få fælles oplevelser -Medarbejderdag.nu leverer faglige og festlige arrangementer for virksomheder. Det er en kombination af byvandring, teambuilding og løsning af opgaver. Vi sørger for at tilpasse indholdet til temaet for jeres seminar, planlægning eller udflugt. Medarbejderdag.nu styres i af Erik Willumsgaard. +Medarbejderdag.nu leverer faglige og festlige arrangementer for virksomheder. Det er en kombination af byvandring, teambuilding og løsning af opgaver. Vi sørger for at tilpasse indholdet til temaet for jeres seminar, planlægning eller udflugt. Medarbejderdag.nu styres af Erik Willumsgaard. + +Vores viden om byen betyder at vi kan realisere arrangementet, hvor det skal være i København, til lands, til vands og på cykel. Vi arrangerer gerne forplejning og særlige instruktører. Vi lægger vægt op oplevelse, samarbejde i arrangementerne. [Læs mere på Medarbejderdag.nu](www.medarbejderdag.nu) -##To tilbud til det tidlige forår. +##To tilbud til det tidlige forår 2016. Teambuilding i Indre By eller udflugt med oplevelser i Kødbyen? Tilbudet er beregnet efter 20 deltagere, men vi kan give en god pris til både større og mindre grupper. Tilbuddet gælder arrangementer booket før den 1.-4. 2016, og som skal være afholdt inden udgangen af juni måned 2016. |