Det du kan læse her, handler primært om tilbud til ansatte i butikker, men ansatte i alle servicefag vil kunne "vokse" både personligt og fagligt ved at deltage i et eller flere moduler. Med baggrund i helt personlige erfaringer og observationer fra ansættelser i detailhandlen i mange slags butikker på deltid siden jeg var 12 år, tilbyder jeg undervisningsforløb med disse overskrifter: * *I butik - Hvorfor og Hvordan* * *Kundeservice og Kundepleje - Sådan* * *I Butik - Bare Bedre* Undervisningen tilrettelægges i valgfrit antal moduler a 3 timer - efter aftale med den aktuelle virksomhed eller medarbejdergruppe. Undervisningen etableres endvidere med ansatte fra flere virksomheder - efter aftale. Dette tilbud gør det muligt - også for små virksomheder - at tilbyde kvalificeret og umiddelbar brugbar undervisning uden selv at skulle etablere et omfattende kursus- og skolingsforløb. Al undervisning tilrettelægges i et tæt samarbejde med de aktuelle involverede. Hvad ønsker chefen/ virksomheden at betale for? Hvad er virksomhedens, bestyrelsens, chefens og medarbejderens behov - og, hvordan kan alles intentioner forenes? Hvordan kan vi gøre det, der er godt, bedre - til alle involveredes bedste?